Number of the records: 1
Increasing corporate value by means of Brand management
Title Increasing corporate value by means of Brand management Translation Zvyšovanie hodnoty firmy pomocou brand manažmentu Author info Eleonora Fendeková, Michael Mandat Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Mandat Michael Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 85-91. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords značky výrobkov * hodnota * hodnota tovaru * firmy * spotrebitelia * manažment Annotation Účastníci trhu a potreba diferenciácie. Definícia termínu značka (brand). Výhody značiek pre firmy. Zvýšenie predaja, prémiové ceny, imunizácia, hodnota značky zvyšuje hodnotu firmy. Od značky k hodnote firmy. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu. Branding. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci branding. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00774-015, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1