Number of the records: 1  

Increasing corporate value by means of Brand management

  1. Title Increasing corporate value by means of Brand management
    TranslationZvyšovanie hodnoty firmy pomocou brand manažmentu
    Author infoEleonora Fendeková, Michael Mandat
    Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Mandat Michael
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 85-91. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords značky výrobkov * hodnota * hodnota tovaru * firmy * spotrebitelia * manažment
    AnnotationÚčastníci trhu a potreba diferenciácie. Definícia termínu značka (brand). Výhody značiek pre firmy. Zvýšenie predaja, prémiové ceny, imunizácia, hodnota značky zvyšuje hodnotu firmy. Od značky k hodnote firmy. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu. Branding. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci branding.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00774-015, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.