Number of the records: 1
Cena a ako ju určovať
Title Cena a ako ju určovať Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : časopis pre ľudí zaoberajúcich sa predajom. Roč. II, č. 6 (1995), s. 14-15. - Bratislava : PEREXIS, spol. s r.o., 1995 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * marketing mix * stratégia podniková * štruktúra cien * politika cenová * testy Annotation Cena ako najpružnejší a jediný prvok marketingového mixu tvoriaci príjmy. Stanovenie ceny - súčasť celkovej stratégie podniku. Význam cenovej štruktúry v cenovej politike firmy. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 00028-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1