Number of the records: 1
Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
Title Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu Translation Target groups in the international tourism market in Slovakia Author info Csilla Droppová Author Droppová Csilla Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 2 (2008), s. 78-92. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný domáci * ruch cestovný aktívny * turistika * segmentácia trhu * vek * mládež * skupiny sociálne * geografia * marketing * ponuka * imidž * Slovensko Annotation Geografická segmentácia a jej význam v cestovnom ruchu. Spolupráca krajín V4 v marketingovej oblasti. Snaha o presadenie sa na tretích trhoch. Segmentácia z hľadiska veku a fázy životného cyklu. Ponuka pre mládež a seniorov. Segmentácia podľa sociálneho statusu. Segmenty Slovenska z hľadiska motívu návštevy. Stratégia rozvoja cestovného ruchu SR do roku 2013. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1