Number of the records: 1  

Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu

  1. Title Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu
    TranslationTarget groups in the international tourism market in Slovakia
    Author infoCsilla Droppová
    Author Droppová Csilla
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 2 (2008), s. 78-92. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný domáci * ruch cestovný aktívny * turistika * segmentácia trhu * vek * mládež * skupiny sociálne * geografia * marketing * ponuka * imidž * Slovensko
    AnnotationGeografická segmentácia a jej význam v cestovnom ruchu. Spolupráca krajín V4 v marketingovej oblasti. Snaha o presadenie sa na tretích trhoch. Segmentácia z hľadiska veku a fázy životného cyklu. Ponuka pre mládež a seniorov. Segmentácia podľa sociálneho statusu. Segmenty Slovenska z hľadiska motívu návštevy. Stratégia rozvoja cestovného ruchu SR do roku 2013.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.