Number of the records: 1  

Analýza poptávky a cenová strategie

  1. Title Analýza poptávky a cenová strategie
    Author infoRadek Tahal
    Author Tahal Radek
    Source document 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * marketing * výskum * stratégia obchodná * politika cenová * dopyt * analýzy
    AnnotationKaždá firma má nejaký cieľový segment zákazníkov, ktorému svoje výrobky alebo služby ponúka. Je potrebné poznať, aká je konkurencieschopnosť tejto cieľovej skupiny a koľko sú títo zákazníci schopní a ochotní utratiť za produkty danej firmy. K tomu používajú obchodníci a marketéri rôzne typy analýz a marketingových výskumov. Na ich základe potom firma stanovuje svoju cenovú a marketingovú stratégiu. V priebehu životného cyklu produktu firma niekoľkokrát prehodnocuje svoje cenovú politiku. Dôvodom je meniaca sa dopytová krivka a náklady spojené s výrobou produktu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.