Number of the records: 1  

Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí

  1. Title Moderné prístupy k vnímaniu vzťahového marketingu v globálnom konkurenčnom prostredí
    TranslationModern approaches towards perception of relationships marketing within the global competitive environs
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 1 (2008), s. 24-37. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    NotePríspevok vznikol v rámci projektu VEGA 1/4600/07 "Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu" riešeného na pracovisku Obchodná fakulta EU v Bratislave
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing globálny * prostredie ekonomické * konkurencia * obchod * kvalita * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationTerminologicko-teoretický základ vzťahového marketingu. Holistický marketing. Jeho zložky. Marketingové nástroje z pohľadu predávajúceho. Vzťahový marketing. Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Vzťahový marketing v podmienkach spotrebiteľského trhu so zameraním na obchod. Zabezpečenie kvality v obchode. Ovplyvňovanie kvality marketingového vzťahu v maloobchode. Vhodnosť implementácie vzťahového marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00165-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.