Number of the records: 1  

Živé brandy

  1. Title Živé brandy
    Author infoSaša Pribišová
    Author Pribišová Saša
    Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Č. 14 (9. júla 2008), s. 58-59. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2008. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * značky výrobkov * reklama * osoby fyzické
    AnnotationBudovanie identity ako značky sa môže osobnostiam zúročiť v popularite, svoj imidž môžu používať aj na marketingové účely a získať finančný či iný prospech. Zo spájania značky a známeho mena a tváre môže vzniknúť úspešný ako aj neúspešný business case. Známe tváre ťažia zo svojho zvučného mena rovnako ako produktové brandy. Živé brandy na Slovensku: Henrieta Nagyová, Martin Pyco Rausch a Eva Černá.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-15

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.