Number of the records: 1  

Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike

  1. Title Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
    TranslationTown marketing and the problems of its implementation in the Czech and Slovak Republics
    Author infoJiří Ježek, Renáta Ježková
    Author Ježek Jiří
    Co-authors Ježková Renáta
    Source document Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. Roč. 2, č. 1 (2008), s. 22-28. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2008. ISSN 1337-4990
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords Česko * Slovensko * mestá * marketing * správa verejná * reformy štruktúrne
    AnnotationZačiatky implementácie marketingu v českých a slovenských mestách. Prax mestského marketingu. Zhrnutie problémov mestského marketingu v Českej a Slovenskej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2008: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.