Number of the records: 1  

TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008

  1. Title TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008
    Author infoMiloslava Brožová
    Author Brožová Miloslava
    Source document Marketing magazine. Roč. 12, č. 6 (červen 2008), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * tovar * kvalita výrobkov * firmy * výskum * spotrebitelia * inovácia výrobkov * svet
    AnnotationRebríček TOP 100 BrandZ - založený nielen na ekonomických dátach, ale sa zaoberá aj hodnotením používateľov jednotlivých značiek, predpokladaným rastom a rizikami týchto značiek. Hlavné globálne trendy vyplývajúce z výskumu - nárast čínskych značiek, rýchlejší rast silných značiek, vzostup technológií, internet, inovatívnosť, investície do luxusu, dôraz na spotrebiteľov ako kľúč k úspechu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 6-11

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.