Number of the records: 1  

Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU

  1. Title Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU
    Author infoMiroslav Mariaš, Mária Dzurová, Jozef Čimo
    Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 103-109. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * inovácia * prostredie podnikové * Slovensko * Európska únia * konkurencieschopnosť * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationNový marketing ako proces tvorby hodnoty. Elektronický marketing. Rozhodujúce modernizačné trendy marketingových činností. Inovácie ako základ inovačných stratégií.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00929-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 0-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.