Number of the records: 1  

Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost?

  1. Title Jsme spokojení, ale co přinese budoucnost?
    Author infoKateřina Hrubešová
    Author Hrubešová Kateřina
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 8 (Srpen 2008), s. 29. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * propagácia * internet * zákazníci
    AnnotationVýsledky výskumného projektu, ktorý zisťoval spokojnosť a očakávanie voči internetovej reklame medzi marketingovými manažérmi. Najdôležitejšie faktory pre využitie internetovej reklamy. Kedy je vhodné použiť internetovú reklamu. Ako platiť za internetovú reklamu. Merateľnosť kampaní, zasažiteľnosť cieľových skupín a veľkosť rozpočtu - najdôležitejšie faktory ovplyvňujúce investície do internetovej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.