Number of the records: 1  

Critical marketing

  1. Title Critical marketing : contemporary issues in marketing
    Author infoedited by: Mark Tadajewski and Douglas Brownlie
    Another authors Tadajewski Mark (Editor)
    Brownlie Douglas (Editor)
    Issue dataChichester : John Wiley & Sohn, Ltd. , 2008. - 401 s.
    ISBN978-0-470-51198-5
    Document kindmiscellanea
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing sociálny * správanie spotrebiteľa * výskum * vývoj * filozofia * spotrebitelia * demokracia * koncepcie * makromarketing * biológia * psychológia * spoločnosť * ideológia * vyjednávanie * ekológia * ženy * postmodernizmus * myslenie ekonomické
    DatabaseBOOKS
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    Call number827295, 829878

    Call numberLocationSublocationInfo
    827295SEKSklad knižničného fonduavailaible
    829878SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.