Number of the records: 1  

Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem

  1. Title Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava, Spoločenská miestnosť Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 28-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    NoteVEGA 1/0557/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * firmy * zákazníci * spotrebitelia * zodpovednosť spoločenská * internet
    AnnotationNárast informačného dopytu zodpovedných spotrebiteľov. Politický spotrebiteľ, ktorý svojimi peniazmi hlasuje za alebo proti určitej firme. Zodpovedný spotrebiteľ na Slovensku. Internet - najbohatší zdroj informácií o spoločensky zodpovedných firmách. Organizácia CSR Europe. Virálny marketing. Zvyšovanie angažovanosti zákazníkov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01013-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.