Number of the records: 1
Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem
Title Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava, Spoločenská miestnosť Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 28-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * firmy * zákazníci * spotrebitelia * zodpovednosť spoločenská * internet Annotation Nárast informačného dopytu zodpovedných spotrebiteľov. Politický spotrebiteľ, ktorý svojimi peniazmi hlasuje za alebo proti určitej firme. Zodpovedný spotrebiteľ na Slovensku. Internet - najbohatší zdroj informácií o spoločensky zodpovedných firmách. Organizácia CSR Europe. Virálny marketing. Zvyšovanie angažovanosti zákazníkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01013-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1