Number of the records: 1  

Analysis of international marketing strategies in Slovak companies

  1. Title Analysis of international marketing strategies in Slovak companies
    TranslationAnalýza medzinárodných marketingových stratégií v slovenských podnikoch
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference : May 23th - 24th, 2008 in Brno - Rozdrojovice. S.. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * marketing medzinárodný * podnik malý * podnik stredný * analýzy * Slovensko
    AnnotationPríspevok prezentuje pravdepodobné správanie podniku v rozvíjajúcej sa medzinárodnej marketingovej stratégii. Využitie údajov zo 115 malých a stredných podnikov na Slovensku. Materiál a metódy. Výsledky a diskusia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.