Number of the records: 1
Analysis of international marketing strategies in Slovak companies
Title Analysis of international marketing strategies in Slovak companies Translation Analýza medzinárodných marketingových stratégií v slovenských podnikoch Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference : May 23th - 24th, 2008 in Brno - Rozdrojovice. S.. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing medzinárodný * podnik malý * podnik stredný * analýzy * Slovensko Annotation Príspevok prezentuje pravdepodobné správanie podniku v rozvíjajúcej sa medzinárodnej marketingovej stratégii. Využitie údajov zo 115 malých a stredných podnikov na Slovensku. Materiál a metódy. Výsledky a diskusia. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1