Number of the records: 1  

13. Podpora predaja

  1. Title 13. Podpora predaja
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketingová komunikácia : vysokoškolská učebnica vydaná v rámci grantu MŠ SR - KEGA 3-3171-05. S. 263-270. - Bratislava : Book & Book Publisher, 2007. ISBN 978-80 969099-5-7
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * koncepcie * technika * technika predaja * spotrebitelia
    AnnotationCharakteristika podpory predaja. Prečo stúpa príťažlivosť podpory predaja. Ciele podpory predaja. Spracovanie koncepcie podpory predaja. Techniky podpory predaja na úrovni externého obchodného personálu. Nástroje podpory predaja zo strany priemyslu pre obchod. Podpora predaja orientovaná na spotrebiteľov - paleta prostriedkov. Podpora predaja v oblasti investičných statkov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01077-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.