Number of the records: 1
Modern marketing communication and consumer surveillance
Title Modern marketing communication and consumer surveillance Author info Miroslava Heczková Author Heczková Miroslava Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords technológie informačné * ochrana osobnosti * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * internet Annotation Marketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 0-4
article
Number of the records: 1