Number of the records: 1
Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market
Title Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market : the case of the Slovak meat processing industry Translation Procesy a problémy adaptácie marketingového manažmentu na trhu EÚ : prípad mäsospracujúceho priemyslu SR Author info Elena Horská, Peter Orémus Author Horská Elena Co-authors Orémus Peter Source document Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 392-398. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords Európska únia * trhy * adaptácia * mäsopriemysel * výrobky * mäso * marketing manažment * Slovensko Annotation Definovanie rozhodujúcich faktorov úspešnej adaptácie marketingového manažmentu novým podmienkam vnútorného trhu EÚ na základe výsledkov prieskumu vo vybraných podnikoch mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku za obdobie rokov 2002-2006. Výsledky prieskumu poukazujú na dôležitosť diverzifikácie produktového portfólia a produktových inovácií v súlade s výživovými trendami, orientáciou na trhy krajín V4, trhy bývalých sovietskych republík a rozvoj marketingu vzťahov na všetkých úrovniach marketingovej vertikály. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01946.pdf Database ARTICLES References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 7-12
article
Number of the records: 1