Number of the records: 1  

Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market

  1. Title Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market : the case of the Slovak meat processing industry
    TranslationProcesy a problémy adaptácie marketingového manažmentu na trhu EÚ : prípad mäsospracujúceho priemyslu SR
    Author infoElena Horská, Peter Orémus
    Author Horská Elena
    Co-authors Orémus Peter
    Source document Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 392-398. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords Európska únia * trhy * adaptácia * mäsopriemysel * výrobky * mäso * marketing manažment * Slovensko
    AnnotationDefinovanie rozhodujúcich faktorov úspešnej adaptácie marketingového manažmentu novým podmienkam vnútorného trhu EÚ na základe výsledkov prieskumu vo vybraných podnikoch mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku za obdobie rokov 2002-2006. Výsledky prieskumu poukazujú na dôležitosť diverzifikácie produktového portfólia a produktových inovácií v súlade s výživovými trendami, orientáciou na trhy krajín V4, trhy bývalých sovietskych republík a rozvoj marketingu vzťahov na všetkých úrovniach marketingovej vertikály.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01946.pdf
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.