Number of the records: 1  

The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia

  1. Title The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia
    Author infoPavol Kita, Ferdinand Daňo
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentZachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana?. S. [304-314]. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2008. ISBN 978-83-89072-15-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kanály distribučné * spotrebitelia * nábytok * Slovensko
    AnnotationSlužby poskytované marketingovými kanálmi pri nákupe nábytku. Požiadavky spotrebiteľa na služby marketingového kanála - výstupy. Marketingové kanály a ich význam pre distribúciu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01116-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.