Number of the records: 1  

Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl

  1. Title Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl
    TranslationProduct as a tool of university marketing mix
    Author infoJana Jurková
    Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 122-131. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords marketing mix * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné
    AnnotationProdukt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01174-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.