Number of the records: 1  

Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch

  1. Title Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch
    Author infoŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. S. 109-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords riadenie podnikové * marketing * klaster * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * stratégia marketingová
    AnnotationAnalýza marketingových stratégií na báze rozmanitých marketingových premenných v súbore podnikov rôznych odvetví. Cielom výskumu bolo vytvoriť použitím metódy clustrovej analýzy skupiny-clustre podnikov, ktoré by sa vyznačovali vnútornou homogenitou. Takáto analýza umožňuje hlbší pohľad a pochopenie podstaty typológie marketingových stratégií a faktorov, ktoré ju podmieňujú.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE08 01286-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.