Number of the records: 1  

Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku

  1. Title Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008
    Parallel titleRelationships marketing as device of company competitiveness : international scientific colloquium : colloquium proceedings related to scientific grant project VEGA 1/4600/07
    Author infozostavovateľ / editor Milan Oreský
    Another authors Oreský Milan (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mariaš Miroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drahovská Oľga (Recenzent)
    Event/Corporation Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku . Medzinárodné vedecké kolokvium , Bratislava, Slovensko , 2008
    Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM] , 2008. - 135 s.
    ISBN978-80-225-2624-1
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * podnik
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 1, at library only 1
    References (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Call number827339, 827340
    No. of Archival CopyE08 01605-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    827339SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    827340SEKSklad knižničného fonduavailaible

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.