Number of the records: 1  

Factors of Competitive Product Success on the Market

  1. Title Factors of Competitive Product Success on the Market
    TranslationFaktory konkurenčného úspechu výrobku na trhu
    Author infoJozef Mlákay
    Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source documentZarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy. S. 471-476. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008. ISBN 978-83-7417-353-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 338.33 - Výrobná štruktúra
    Keywords výrobky * produkty * konkurencieschopnosť * trh * inovácia výrobkov
    AnnotationCharakteristika a ciele rozhodovania pri perspektíve tvorby výrobku. Inovácia výrobkov ako kľúčový proces. Podpora faktorov komerčného úspechu výrobku (produktu). Stratégia očakávaného úspechu výrobku na trhu.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01389-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.