Number of the records: 1  

Application of the ethics principles in the product marketing at present

  1. Title Application of the ethics principles in the product marketing at present
    TranslationAplikácia etických princípov v produktovom marketingu
    Author infoGabriela Dubcová
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 2 (2008), s. 83-94. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301
    NoteVEGA 1/3828/06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * ochrana spotrebiteľa * etika * kontrola kvality * kontrola predaja * balenie * Slovensko * Európska únia * bezpečnosť výrobkov
    AnnotationTeória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01468-010, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.