Number of the records: 1  

The Ethics in the Product Marketing

  1. Title The Ethics in the Product Marketing
    TranslationEtika v produktovom marketingu
    Author infoŠtefan Majtán, Gabriela Dubcová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 2 (2008). - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934
    NoteVEGA 1/4579/07. - VEGA 1/3828/06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 17 - Etika. Morálka
    Keywords marketing * produkty * etika * spotrebitelia * kvalita výrobkov * ochrana spotrebiteľa
    AnnotationTeória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext90.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.