Number of the records: 1
The Ethics in the Product Marketing
Title The Ethics in the Product Marketing Translation Etika v produktovom marketingu Author info Štefan Majtán, Gabriela Dubcová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a management : vědecký časopis Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Č. 2 (2008). - Praha : Podnikohospodářská fakulta VŠE v Praze. ISSN 1802-8934 Note VEGA 1/4579/07. - VEGA 1/3828/06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 17 - Etika. Morálka Keywords marketing * produkty * etika * spotrebitelia * kvalita výrobkov * ochrana spotrebiteľa Annotation Teória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 90.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1