Number of the records: 1  

Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie

  1. Title Postavenie a úlohy osobného predaja v stratégii marketingovej komunikácie
    TranslationThe role of personal sales in marketing communication strategies
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing mix * predaj priamy
    AnnotationOsobný predaj možno charakterizovať ako ústnu formu prezentácie a podpory produktu, pomocou konverzácie s dvomi a viac osobami za účelom predaja. Je teda nástrojom priamej, osobnej komunikácie a je druhou hlavnou premennou komunikačného mixu. Úlohy osobného predaja v jednotlivých fázach komunikačného a nákupného procesu spotrebiteľa. Výhody, nevýhody a formy realizácie osobného predaja.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01390-030, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.