Number of the records: 1  

Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom

  1. Title Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom
    TranslationPrice communication and its influence on the perceived value of goods and serveices
    Author infoJakub Kintler
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords ceny * tovar * ceny služieb * komunikácia * hodnota tovaru * spotrebitelia
    AnnotationHodnotovo orientovaná cenová stratégia. Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenovej politike firmy. Tradičné a moderné prístupy v oceňovaní produktov a služieb. Hlavným moderným a rýchlo sa rozvíjajúcim trendom v cenotvorbe je práve hodnotovo orientovaná tvorba cien. Metódy na zisťovanie hodnoty tovaru alebo služby vnímanej spotrebiteľom. Hodnotové vnímanie spotrebiteľa. Správna komunikácia ceny spotrebiteľovi.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01390-033, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.