Number of the records: 1  

Základy marketingu v umení a kultúre

  1. Title Základy marketingu v umení a kultúre
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Štarchoň Peter (Recenzent)
    Sitárová Anna (Recenzent)
    Issue dataNesluša : Progressus Slovakia , 2007. - 120 s.
    ISBN978-80-969642-4-6
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * umenie * kultúra
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ARTICLES
    No. of Archival CopyE08 01499-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.