Number of the records: 1
Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi
Title Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 76-93. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * obuv * šport * prieskum spotrebiteľský * Slovensko Annotation Problematika vernosti spotrebiteľa ku značke. Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť spotrebiteľa ku značke. Prieskum venovaný skúmaniu vzťahu spotrebiteľ - značka. Všeobecná metodológia prieskumu. Odpovede na hypotézy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01606-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1