Number of the records: 1  

Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora

  1. Title Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora
    Author infoIvana Mižičková
    Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * pojmy * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * podnik súkromný * zákazníci * nástroje marketingové * spotrebitelia
    AnnotationProblematika caused related marketingu (CRM) s dôrazom na jeho využiteľnosť v praxi podnikateľských subjektov. Teoretické zázemie využívania CRM. Subjekty CRM a partnerstvo. Výhody a nevýhody spojené s aplikáciou CRM v praxi. Predpoklady úspechu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01154-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.