Number of the records: 1
Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora
Title Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora Author info Ivana Mižičková Author Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * pojmy * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * podnik súkromný * zákazníci * nástroje marketingové * spotrebitelia Annotation Problematika caused related marketingu (CRM) s dôrazom na jeho využiteľnosť v praxi podnikateľských subjektov. Teoretické zázemie využívania CRM. Subjekty CRM a partnerstvo. Výhody a nevýhody spojené s aplikáciou CRM v praxi. Predpoklady úspechu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01154-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1