Number of the records: 1  

Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi

  1. Title Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi
    TranslationDirect marketing forms applied for building-up relationships with customers
    Author infoLucia Michalková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 95-101. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * pošta elektronická * zákazníci
    AnnotationCharakteristika jednotlivých foriem priameho marketingu, ktoré sa používajú na budovanie vzťahov so zákazníkmi: direct mail, telemarketing - aktívny a pasívny, e-mail marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 01605-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.