Number of the records: 1  

Ethical aspects of modern marketing communication on the internet

  1. Title Ethical aspects of modern marketing communication on the internet
    Author infoMiroslava Heczková
    Author Heczková Miroslava
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2007), s. 46-52. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords internet * marketing * ochrana osobnosti * ochrana práv občanov * komunikácia marketingová
    AnnotationPre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.