Number of the records: 1
Ethical aspects of modern marketing communication on the internet
Title Ethical aspects of modern marketing communication on the internet Author info Miroslava Heczková Author Heczková Miroslava Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2007), s. 46-52. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords internet * marketing * ochrana osobnosti * ochrana práv občanov * komunikácia marketingová Annotation Pre modernú marketingovú komunikáciu je nevyhnutné poznať detailne zákazníka. Táto nutnosť je daná zmenami na spotrebiteľských trhoch., najmä zvýšenou konkurenciou, zrýchleným tempom inovácií a prenosom sily na zákazníka. Jedným zo spôsobov spoznávania zákazníkov je ich sledovanie. Internet ako príležitosť pre podniky k zhromažďovaniu a spracovávaniu údajov o potenciálnych a súčasných zákazníkov. Problém narušovania slobody a súkromia na príklade modernej nadnárodnej spločnost Google a jej produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1