Number of the records: 1  

Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií

  1. Title Klady a zápory využitia metodiky 8D v procese vybavovania reklamácií
    TranslationPositive and negative sides of exploid of methodology 8D in athendance claim process
    Author infoYulia Šurinová
    Author Šurinová Yulia
    Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 12-14. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords metodika * reklamácie * dodávatelia * opatrenia
    AnnotationMetodika G8D ako základná metodika riešenia problémov, ktorá sa najčastejšie využíva pri riešení reklamácií, hlavne v oblasti automobilového priemyslu. Reporty 8D sa vyžadujú od dodávateľov pri vystavení reklamácie. Dôvody zvolenia 8D metodiky. Chyby pri aplikácii 8D.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.