Number of the records: 1
Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť?
Title Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť? Translation Complaint management in service sector - no take chance? Author info Miroslav Hrnčiar Author Hrnčiar Miroslav Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 29-32. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor Keywords manažment * služby * zákazníci * produkty * komunikácia Annotation Spätná väzba zo strany zákazníka. Zdroje údajov o zákazníkoch a produktoch. Využitie údajov zo sťažnosti od zákazníkov. Manažérstvo sťažností ako súčasť princípov CRM (koncepcia manažérstva vzťahu so zákazníkmi). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1