Number of the records: 1
Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie
Title Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie Translation Customer´s satisfaction - supposition of strengthened organization´s position Author info Martin Miklánek Author Miklánek Martin Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 33-36. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * organizácie * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Zmena vzťahov medzi organizáciami. Manažovanie vzťahu so zákazníkmi. CRM - odvetvie manažérstva zaoberajúce sa vzťahmi so zákazníkmi, jeho charakteristika. Očakávanie zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1