Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie

  1. Title Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie
    TranslationCustomer´s satisfaction - supposition of strengthened organization´s position
    Author infoMartin Miklánek
    Author Miklánek Martin
    Source document Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 33-36. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * organizácie * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationZmena vzťahov medzi organizáciami. Manažovanie vzťahu so zákazníkmi. CRM - odvetvie manažérstva zaoberajúce sa vzťahmi so zákazníkmi, jeho charakteristika. Očakávanie zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.