Number of the records: 1  

Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít

  1. Title Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít
    TranslationApplication of the quality principles in the university marketing management
    Author infoJana Nimrichterová, Jana Jurková
    Author Nimrichterová Jana
    Co-authors Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 114-125. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020
    NoteVEGA 1/0493/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * marketing manažment * hodnotenie pracoviska * hodnotenie práce
    AnnotationProblematika aplikácie princípov kvality - ako nutnej súčasti marketingového manažmentu vysokoškolského vzdelávania. Aktivity MŠ v zameraní na zvyšovanie kvality univerzitného vzdelávania. Hodnotenie kvality vyskoškolského vzdelávania. Konfrontácia rankingov vysokých škôl.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00030-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2008: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF262 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.