Number of the records: 1  

Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku

  1. Title Definovanie relevantného trhu a meranie trhovej sily podniku
    TranslationRelevant market definition and market power measurement
    Author infoJana Hlaváčiková, Eva Kováčová
    Author Hlaváčiková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Kováčová Eva EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 3 (2008), s. 51-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301
    Výstup z projektu VEGA 1/4578/07 Modelovanie vývoja spotrebiteľských cien v rôznych trhových štruktúrach (dokonalá konkurencia, nedokonalá konkurencia, monopol) v závislosti od zmeny sadzby dane z pridanej hodnoty, zmeny sadzby obchodnej marže s akcentom na cenové faktory po vstupe SR do eurozóny
    NoteVEGA 1/4578/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords trh relevantný * ochrana súťaže hospodárskej * konkurencia * súťaž hospodárska * testovanie hypotéz * sily trhové
    AnnotationOchrana hospodárskej súťaže. Definovanie relevantného trhu. Metódy uplatňované pri definovaní relevantného trhu. Cenová korelácia. Elzinga-Hogartyho test. Kritériá pre určenie významnej trhovej sily.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00050-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.