Number of the records: 1  

Recenzia publikácie: Marketing kultúry

  1. Title Recenzia publikácie: Marketing kultúry
    Author infoPeter Filo
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document euroRegióny : magazín pre rozvoj regiónov. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 16. - Bratislava : ERA OZ, 2007. ISSN 1336-605X
    Review document Základy marketingu v umení a kultúre / Mária Tajtáková. - Nesluša : Progressus Slovakia, 2007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * kultúra * umenie * zákazníci * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu Márie Tajtákovej: Základy marketingu v umení a kultúre. Autorka publikácie analyzuje vývoj ekonomických nástrojov v kultúre a zároveň popisuje nové možnosti, ako by mali postupovať štátne aj súkromné organizácie, aby sa kultúrna činnosť rozvíjala. Prístup organizácií k využívaniu marketingových nástrojov, ktoré umožňujú etablovanie kultúrnych aktivít vo vzťahu k potenciálnym užívateľom.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00985-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.