Number of the records: 1  

Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania

  1. Title Obchodné podnikanie a jeho postavenie na trhu vysokoškolského vzdelávania
    Author infoJana Jurková
    Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords školy vysoké * vzdelávanie * marketing * marketing mix * produkty * odbory študijné * podnikanie obchodné
    AnnotationProdukt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl s cieľom identifikácie postavenia študijného odboru Obchodné podnikanie v sústave odborov vied a v konkurenčnom prostredí trhu vysokoškolského vzdelávania na Slovensku. Potreba neustálej analýzy marketingového prostredia vysokej školy a nevyhnutnosť reflektovania nielen na potreby zákazníka - študenta, ale aj na potreby hospodárskej praxe a tiež spoločnosti do poskytovaného produktu, príslušného študijného odboru. Vývoj počtu študentov ekonomických vied, Obchodného podnikania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00047-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF87.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.