Number of the records: 1  

Sponsorship evaluation and its importance in company decisions

  1. Title Sponsorship evaluation and its importance in company decisions
    TranslationHodnotenie sponzorstva a jeho význam pre rozhodovanie spoločnosti
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. S.. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Keywords sponzorovanie * marketing * podnik * metodológia * meranie
    AnnotationSponzorstvo. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia. Čo merať, ako merať.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00051-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.