Number of the records: 1  

Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR

  1. Title Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR
    Author infoJana Jurková
    Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords vzdelávanie * školy vysoké * trhy * konkurencia * výhody konkurenčné * marketing
    AnnotationVzdelávanie je služba, ktorá je poskytovaná na špecifickom trhu vysokoškolského vzdelávania. Trh vysokoškolského vzdelávania. Dopyt po vzdelávacích službách. V súčasnosti sa medzi jednotlivými vysokými školami vytvára konkurenčný boj o zákazníka - študenta.. Marketing a implementácia marketingovej teórie do praxe slovenských vysokých škôl je spôsobom ako upevňovať svoje postavenie na trhu a zároveň je faktorom pre získavanie konkurenčných výhod oproti konkurentom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00052-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.