Number of the records: 1
Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR
Title Vybrané aspekty marketingu v kontexte systému vzdelávania SR Author info Jana Jurková Author Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords vzdelávanie * školy vysoké * trhy * konkurencia * výhody konkurenčné * marketing Annotation Vzdelávanie je služba, ktorá je poskytovaná na špecifickom trhu vysokoškolského vzdelávania. Trh vysokoškolského vzdelávania. Dopyt po vzdelávacích službách. V súčasnosti sa medzi jednotlivými vysokými školami vytvára konkurenčný boj o zákazníka - študenta.. Marketing a implementácia marketingovej teórie do praxe slovenských vysokých škôl je spôsobom ako upevňovať svoje postavenie na trhu a zároveň je faktorom pre získavanie konkurenčných výhod oproti konkurentom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00052-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1