Number of the records: 1
Reklamné výdavky duopolu
Title Reklamné výdavky duopolu Author info Nora Mikušová, Tomáš Domonkos Author Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Domonkos Tomáš EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Keywords duopoly * reklama * výdavky * hry ekonomické * funkcie dopytové Annotation Popísanie modelu oligopolu pri zavádzaní nového produktu na trh. Zjednodušujúce predpoklady pre model boli prijaté. Model oligopolu bol následne zjednodušený a na jeho riešenie bol použitý algoritmus, ktorý popisujú vo svojej práci Teng a Thompson. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00103-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1