Number of the records: 1
Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
Title Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia Translation Regional marketing as a support of territorial developement Author info Mária Zúbková Author Zúbková Mária Source document Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 4, č. 3 (2008), s. 144-147. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2008. ISSN 1336-7420 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords marketing územia * rozvoj územný * regióny * spotrebitelia * sektor súkromný * sektor verejný Annotation Čo je marketing? Spotrebitelia a ich potreby. Postupy a metódy územného marketingu. Teoretický a koncepčný rámec územného marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2008: 1-3
article
Number of the records: 1