Number of the records: 1  

Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii

  1. Title Event marketing a jeho postavenie v marketingovej komunikácii
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 363-369. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    NoteVEGA 1/4559/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * firmy * reklama * podpora predaja * prezentácia firemná * práca s verejnosťou
    AnnotationEvent marketing a jeho vývoj. Druhy komunikácie. Event marketing a komunikačný mix. Event marketing a podpora predaja. Event marketing a práca s verejnosťou. Proces plánovania a tvorba event marketingovej stratégie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00106-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.