Number of the records: 1
Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu
Title Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu Translation Complains as an expression of the satisfaction rate with the quality of services in the tourism companies Author info Marián Gúčik Author Gúčik Marián Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 4 (2008), s. 195-208. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * klienti * zákazníci * služby * kvalita * prieskum informačný Annotation Sťažnosť ako prejav miery spokojnosti zákazníka s poskytovanými službami. Výsledky prieskumu uskutočneného na vzorke 60 organizácií cestovného ruchu v Slovenskej republike. Skúmanie spokojnosti zákazníkov a vybavovanie sťažností v organizáciách cestovného ruchu. Proces vybavovania sťažností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-4
article
Number of the records: 1