Number of the records: 1  

Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu

  1. Title Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu
    TranslationComplains as an expression of the satisfaction rate with the quality of services in the tourism companies
    Author infoMarián Gúčik
    Author Gúčik Marián
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 4 (2008), s. 195-208. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * klienti * zákazníci * služby * kvalita * prieskum informačný
    AnnotationSťažnosť ako prejav miery spokojnosti zákazníka s poskytovanými službami. Výsledky prieskumu uskutočneného na vzorke 60 organizácií cestovného ruchu v Slovenskej republike. Skúmanie spokojnosti zákazníkov a vybavovanie sťažností v organizáciách cestovného ruchu. Proces vybavovania sťažností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.