Number of the records: 1
Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru
Title Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru Translation Relation marketing - the way of increase of competitive efficiency in conditions European economic area Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (September 2008), s. 83-95. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov Annotation Podstata a význam vzťahového marketingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM (Customer relatioship management). Strategické CRM, operatívne CRM, analytické CRM. Data mining. Ciele CRM - budovanie zákazníckej lojality. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00179-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2008: 1-2
article
Number of the records: 1