Number of the records: 1  

Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru

  1. Title Marketing vzťahov - cesta k zvýšeniu konkurenčnej výkonnosti podniku v podmienkach európskeho hospodárskeho priestoru
    TranslationRelation marketing - the way of increase of competitive efficiency in conditions European economic area
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (September 2008), s. 83-95. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationPodstata a význam vzťahového marketingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM (Customer relatioship management). Strategické CRM, operatívne CRM, analytické CRM. Data mining. Ciele CRM - budovanie zákazníckej lojality.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00179-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2008: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.